torsdag 13 januari 2011

Inspiration!

Har, lite motvilligt, lessnat på vintern.
Eller nä, inte vintern, utan kanske mest avsaknaden på ljus och grönska. Ska ringa mor i morgon och be henne om lite kvistar jag kan sätta i vatten, från syren och klarbär . Kanske hjälper lite...

Surfade runt lite härom dagen och hittade lite saker som gjorde mig, rent ut sagt, glad! Försökte göra ett kollage i paint denna gången. Är inte ett dugg kunnig på Photoshop så jag kör lite latmans-varianter och klipper och klistrar istället! Blev inte så tokigt, men absolut inte proffsigt.

Inte för att verka åpen, men allt finns på min "önskelista" inför kommande bemärkelsedag... Lika bra att kläcka ur mig vad jag önskar mig när jag kommer på det. När någon sen frågar kommer jag inte på nått!


För övrigt så har jag hunnit med två loppis-turer denna veckan, till Erikshjälpen. Blev både saker till hemmet och till mig, både nödvändiga och kanske lite mindre nödvändiga! Tänkte visa mina fynd när allt är utplacerat, upptvättat och avtorkat. Så håll utkik!



Må så gott / Johanna

Inga kommentarer: