tisdag 3 november 2009

Heja heja!

Ser att besöksräknaren tickar upp mot 1000 besökare! Tänk att det ändå är några stackare som finner mitt dravell intressant ändå ;-)

Vi ska ju som sagt renovera köket, och då ville jag ha nya lampor i taket och ny lampa i fönstret. Maken är väl kanske inte av samma åsikt men det struntade jag i ;-) och började söka igenon Tradera, Blocket, Ikea, Rusta, Mio... ja, de ställen jag kom på som kunde tänkas ha lampor i lite lantlig stil. Råkar då snubbla över två st på Familjeliv och Tradera (sambandet orkar jag inte dra i sin helhet)... Har letat efter just sådana till vettigt pris ett tag... och så fanns de i Jönköping! Och här har ni dom...
Två svarta Septim lampor! Köpte även några meter tvinnad textilsladd. Har stora planer för dessa lampor. Nu ska jag bara hitta en fönsterlampa och två mindre taklampor typ plafonder av något slag. Det blir nog svårare...

Hejs! / Johanna

Inga kommentarer: