onsdag 5 maj 2010

Morgonrock och nattsärkar

För ett tag sedan besökte jag den lokala klädtillverkaren, Damella. De har fabriksförsäljning med diverse kläder, allt från trosor och badkläder till shorts och kjolar, allt i bra kvalitet. När jag var där hade de någon utförsäljning, tror det var 50-75% på allt. Västgöte som man är så utnyttjade jag då detta och köpte mig en supermysig morgonrock i bomull med tunt frottéfoder, ett jättesött linne i skir broderad bomull och två st 'nattsärkar' som skulle kunna kommit från min farmor eller mormor ;-D Supermysiga och jättesköna att sova i. Sen att man ser ut som en tant i dem struntar jag i! Jättebra och skön kvalitet på alla plaggen. Gillar nog morgonrocken mest, för nu kan man med stolthet trippa ut och hämta in morgontidningen!



Kram-kram! / Johanna

Inga kommentarer: