fredag 24 september 2010

Lite blogg-reklam...

Är inte så värst förtjust i reklam i bloggar... banners och massa annat skräp som gör att det blir svårt att hitta och läsa... men det är min åsikt.

Men jag har lovat att tipsa om min goa vänninas nya blogg, Ida Li Design - LittlePrecious.
Hon är en underbar och mysig tjej, glad, positiv och påhittig, dessutom så virkar hon som en gud!
Varje gång hon visar eller berättar om vad hon virkar så blir jag smått avis. Men inte untan beundran, för hon är verligen duktig!
Mina små virkprojekt är inget mot hennes, men jag är fast besluten om att lära mig mer.
Kika in hos Ida, bloggen hennes är nystartad och inte så välfylld men den är ändå värd ett besök.
Må så gott / Johanna

1 kommentar:

Ida L sa...

Du är ju för gullig! Virkar som en gud?! *rodnar* Du är ite så tokig med virknålen själv om jag får säga det! Tack för reklamen lilla söta du.. *kramispådejochdina*