torsdag 21 oktober 2010

Äntligen!

Ja, sannerligen, äntligen!
Har saknat denna underbara välgörare.
En sån enkel sak som en vetekudde...
Vi har förbrukat ett par under årens lopp; eldat upp dem i micron, matat mössen med dem...
Men nu har vi en ny igen!
Med lavendel i... kommer helt klart drömma mig bort när jag lägger denna värma kudde på nacken eller kanske ryggen, magen är också ett ställe ;-)
Funkar mot de flesta krämpor och besvär...
Det enda som är fel är färgen... jag är ingen rosa tjej. Men det var den som fanns krav så det var bara att gilla läget. Men när den är så fint förpackad, med ett jutesnöre knutet om, och med ett fint överdrag i linne så går den hem även hos mig, trots färgen. Eftersom vi är två i hushållet som älskar den så ska jag nog investera i en till, så slipper vi slåss! Fast då blir det en annan färg...

Må så gott / Johanna

Inga kommentarer: