tisdag 16 december 2008

"Nya" möbler!


Har nog blivit smått Blocketfrälst... har köpt allt möjligt där. Senaste inköpet är ett köksbord som passade vårat kök bättre samt tre tillhörande pinnstolar. Visserligen var stolarna vingliga men när min händiga sambo limmat dem så var det kanon. Även bordet hade några mindre märken men det fint ändå. Priset då... 200 spänn! Det kallar jag fynd! Tål i alla falla att slitas på när vi har mer pengar att lägga på något liknande.

Lägg märke till fikanissarna ;-)

Kökssoffan är också Blocket-fyndad. 300kr gav jag jag för den. Tyget fick jag byta, och på nu ligget ett Borås teflon-tyg som jag fyndade på en möbelauktion för 10 kr! Ca 1,5x1,5 m dyrt kvalitetstyg för en tia! Ibland gör man fynd. Soffan ska jag för övrigt måla vit framåt våren. Hoppas jag ;-)

Inga kommentarer: