måndag 6 december 2010

Går kurs...

Ja, jo som rubriken antyder går jag för tillfället en kurs (består av flera olika delar) på Lernia, genom AF. Läser bl.a. bokföring, budgetering och bokslut för tillfället, men jag kommer läsa fler ämnen framöver, troligtvis efter jul.
Så nu är man hemmifrån mellan 07-17, otroligt ovant, men det går, har inget annat val...
Ska passa på att sparka mig själv lite i baken med... nu när besöksräknaren tickat över 4000 (thiiihoooooo =D) så måste jag anstränga mig mer. För min egen skull. Har massor av saker jag pysslat och upplevt och fotat som jag ännu ej delgivigt omvärlden. För jag gillar verkligen att blogga. Att får skriva av om det som man gillar och att man sen ser att folk besöker en och att man till råga på allt får fina kommentarer är ju underbart! =)
Får väl säga så här, en cliffhanger.... jag återkommer! Håll ut, det blir bättre!
Må så gott! / Johanna

Inga kommentarer: