lördag 10 januari 2009

Mellandagsshopping...

På Trettondagsaftonen drog jag och store sonen i stan. Skulle fixa till klockan jag fick och hade ett överkast och ett lakan att byta på Hemtex. Det brukar ju alltid finnas fina grejor på Hemtex så jag kollade runt lite extra bland hyllorna... överkastet lyckades jag för övrigt byta och även lakanet.

Denna kasse blev perfekt att ha att förvara alla mina gosiga tofflor i!
Hittade även denna supersöta lyckta. Fanns bara en kvar och halva priset ja jag var tvungen att ha den! Kan man ha för många lycktor... ?

Hittade även en fin brun lite grövre löpare och en vit löpare med gröna blommor och blad, fast den ser brun ut på bilden. Den sista ska bli gardin, kappa, till badrum, toa eller kanske tvättstuga.

Sen hittade jag även tre matchande metallfat med söta små hjärtan. Visserligen i rött men planen är att de ska bli vita. Det slankt även ner åtta små granar i filt, tjusigt broderade och vaddfyllda. Blir nog julprydnad nästa jul i nått fönster eller i granen.

Inga kommentarer: