tisdag 27 januari 2009

Drömmen fanns på Myrorna!

När sambon var hemma och var pappaledig efter nyår så passade jag på att ta bilen och åka i till stan och handla mat.
När Willys och IcaMaxi var avklarat så styrde jag kosan mot Myrorna. Tänkte bara kika lite...

Gick runt och kikade lite, letade inte efter nått specifikt men började i alla falla rota runt lite bland textilierna. Och där låg det... mina drömmars tyg! Mitt favorittyg från Ikea som utgick ut sortimentet under 2006. Svårt att beskriva så jag visar istället.

Det är det undre tyget jag menar. Fanns i rött och grönt. Fanns även en bricka i samam mönster. Två st bitar om 150x70 cm vardera för 20 kr. Det övre på bilden är två st frottehanddukar från Pellevävare. Vet inte vad jag ska göra med dem men var tvungen at köpa dem, 20 kr även för dessa.

Om det nu skulle vara någon som sitter på detta underbara tyg i rött eller grönt, och som inte har någon användning för det, så får ni gärna höra av er! Eller om ni skulle råka springa på det någonstans!

1 kommentar:

Lilla fröken kavat sa...

Hej!
Visst är det roligt när man äntligen lyckas hitta något som man sökt länge efter!

Fint tyg :)

/Sandra