fredag 23 oktober 2009

Pumpor, prinsar och prinsessor

Fy vad trist det är ute nu... allt känns bara.... GRÅTT. En färg jag annars gillar men jag vill inte omges av den så fort jag går utanför ytterdörren.
Så ikväll ska jag ladda upp och fylla på men värmeljus och stearinljus så jag och maken kan ha det mysigt när vi kollar på 'Morden i Midsomer' ikväll.
Fast vi inte firar halloween på något sätt egentligen så tänkte jag ändå ge mig ut på pumpajakt i eftermiddag. Tycker det är så mysigt att ha en med utskuret motiv i på trappan med ljus i. För er som helre vill ha vita pumpor så hittade jag lite inspiration här. Tänkte även gå med familjen till kyrkogården och tänka lite ljus för de som inte längre finns bland oss eller som kan behöva en värmande tanke. Fast förra året så firade vi lite, jag bakade spindelmuffins! Inlägget då det begav sig kan ni se här. Lucas tyckte de såg lite otäcka ut så han ville inte äta dom förens vi plockat bort benen och ögonen! Så söta barnen är ibland!
Trots den mörka årstiden så har jag ju ljusa och färska minnen... vårat bröllopet 22 augusti i år!
Tänkte visat er litet urval av de ca 500 bilder som våra fantastiska fotografer tog! Men... det tar en evighet för datorna tt läsa bilderna från skivan då programmet hängde sig tillslut... men jag hoppas kunna visa lite bilder ikväll!
Ha det så bra! / Johanna

2 kommentarer:

nest of posies sa...

thanks for mentioning me & the pumpkin makeover. i appreciate it!

happy weekend!
kellie

Snövita drömmar sa...

Ser framemot att få se bröllopsbilder!!