söndag 1 februari 2009

Dröm i gnistrande vitt...

Jaa, då är det väl på tiden att jag presenterar min skatt som hängt i garderoben ett par månader. En dröm i gnistrande frasigt vitt, som ett pärlbestrött moln... Låter superfånigt men vad ska jag säga, den är verkligen som en dröm!
Vad är det då jag pratar om?
Jooo... det är min BRÖLLOPSKLÄNNING!!!
Jo, det är sant, jag ska äntligen blir Fru Andersson!
Efter, från min sida, några år av önskan att gifta mig med älskade sambo så ska vi äntligen skrida altargången fram tillsammans.
Jag kommer att fylla på med mera detaljer,information och bilder vad det lider men jag börjar med denna!
Nedan ser ni min fantastiska klänning, det är dock inte jag som bär den på bilden utan säljaren. Den är från NIXA, vet ej modelnr. I krossad taft och med fastsydda pärlor och paljetter lite här och där. Känner mig som en princessa i den. Shit, vad fånigt det lät :-) Men åh så sant!

Och tack Lotta, för boken "Bröllopshandboken".
Den kommer väl till användning, det anade du inte va?!

3 kommentarer:

Mamma Anka sa...

Gratulerar!
Du kommer att bli en mycket vacker brud i den klänningen!

Lycka till!
Ankmor/FL

Lilla fröken kavat sa...

Wow, klänningen ser ju supersnygg ut!
Grattis, grattis, förresten!

Kram Sandra

Anonym sa...

Wow vilken fin klänning! Så snygg du kommer vara!
Lycka till!