fredag 13 augusti 2010

Ta daaaaa!

Nu fick jag äntligen tummen ur :-)
Här kommer bilder på vårat senaste möbelköp, en finfin Äpplet-skänk, för endast ynka 800 kr!
Gissa om det pirrade i kistan när vi skulle åka och kika på den i måndags. Jag hade nästan köpt den innan vi kikat på den! Den är väl inte i toppskick, det finns några mindre märken här och där men sen är ju skänken inte ny heller.

Känns underbart att ha en så härligt fin, klassisk och genuin möbel. Tror inte jag någonsin kommer att tröttna på den! Jag fullkomligt älskar den! :-)
Den svalde allt vårt porslin och glas samt en del som vi kanske är mindre förtjusta i, men det får vara ett tag nu, kanske orkar rensa ut under vintern.



Ni kan även skymta resterande möblemanget i vårat vardarsrum, mera bilder på det kommer under dagen.
Nu ska jag återgå till kalasbaket! Har två sorters kakor kvar, som ligger och 'vilar' i kylen just nu och senare idag blir det tårtbak, om än lite fusk ;-)
Hejhej! / Johanna

1 kommentar:

Hanna sa...

gilla gilla gilla :-D