fredag 13 augusti 2010

The vardagsrum...

I förra inlägget sa jag ju att jag skulle visa mera av vårat vardagsrum...
Jag och maken konstaterade igår att nu har vi bytt ut alla möblerna i vardagrummet; soffa och soffbord, matbord och stolar, tv-bänk och nu skänken.
Jag har en önskan om två nya mattor, helst likadana då ;-) , och ett smalt vitrinskåp. Men det får vänta... orkar inte leta och fixa mera för tillfället.
Appropå första bilden... försök att ignorera laptopen på bordet! Satt där för tillfället och orkade inte bära runt på den för fotningens skull ;-)




Nu ska jag dricka ur kvällskaffet, jo jag vet, sjukt sent för kaffe men det blidde så idag... Har bakat, tvättat, städat, handlat och donat inför lillens kalas i morgon. Är sååååååå trött nu. Ska vika lite tvätt framför tv:n bara, sen blir det nog natten tror jag.
Nej, visst ja! Måste invänta tvättmaskinen, hänga upp den tvätten och fylla tumlaren! Ghhaaaa!
Ja ja, lika bra att sluta då. Vill hinna med byns marknad i morgon innan kalaset, den börjar kl 9 och jag har lovat mig själv att vara där då... om det nu blir så är ju en annan femma...
Natti på er! / Johanna

Inga kommentarer: